Elképesztő kombináció: napsütés, nyár, a wake-style feltalálója, Lou Wainman, a legenda,  személyesen fáradt el Hawaii-ról ide hozzánk, hogy ingyen kite-ozhassunk az általa tervezett, tökéletesített 2010-es ernyőkkel, és közben kedvünkre válogathassunk a különböző vadiúj board-jai közül. Volt itt ernyő 5, 7, 9, 12 méteres, és mindegyikből tucatjával hevertek szanaszét. Csak a nevedet kellett bemondani, és már vihetted is. Én konkrétan nettó 5 órát kite-oztam úgy, hogy a saját kite-jaimat ki sem csomagoltam egész nap. Mivel Sirbolts Szabi egész nap csak videózott, én mindössze egy rövid pár percet vacakoltam, és már rohantam is vissza a vízre. Százával voltak jelen kite-osok, fiúk, lányok, néhányan a világelitből, és egy rövid verseny is kikerekedett, ahol az első díj egy Wainman Hawaii deszka volt. Le a kalappal! 

A bejegyzés trackback címe:

https://kite-os.blog.hu/api/trackback/id/tr432115954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása